expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 1 august 2013

O manichiura si ceva ramble

Buna, ladies!


Revin dupa o absenta neasteptat de lunga (chiar si pentru mine). Tot ce pot spune este ca ma bucur ca luna iulie s-a sfarsit si sper ca august sa curga altfel. In afara de cateva intalniri cu fetele din blogosfera, un concert minunat si cateva nimicuri cumparate, agenda mea zilnica a fost plina de curse dintr-un colt in altul al Bucurestiului, agitatie, nervi cauzati de minunatul stat roman si de cateva personaje neserioase si... tot asa. E inutil sa va incarc pe voi cu amanunte, cert e ca am investit mult intr-un proiect personal si stau cu inima stransa ca nu se va implini. Macar am facut tot ce puteam pentru a urgenta procesul, iar acum controlul nu mai e in mainile mele. Acum pot reveni la prima mea iubire, blogul. This too shall pass, intr-un fel sau altul. Macar am prieteni buni si un cineva care ma tine de mana every step of the way. Apropo de maini, intr-o tonalitate mai pozitiva, mai girlie...
Autobuzul ajunge mai repede cand iti pozezi manichiura in statie :)
Am cumparat aceasta oja din Sephora zilele trecute, cand am facut smart shopping once again cu Georgia mea obsedata de iluminatoare :D Apartine colectiei proprii Sephora si a costat 8,5 lei. 'It's time to rock' ii spune, are 5 ml de produs si o pensula numai buna. Se usuca destul de repede si, in doua zile de purtare, nu s-a tocit la varfuri, iar nuanta ma fascineaza! 

Baza e gri albastrui, cu slipici violet, roz si argintiu. Fin si deloc in relief, acest sclipici face oja foarte versatila, in functie de lumina. Indoor e mai misterioasa si cu o stralucire aparte, iar in soare se dezvaluie in toata splendoarea.
Stiu ca nu e musai o oja de vara, dar mi s-a parut atat de deosebita, incat am simtit nevoia sa o port imediat ce am cumparat-o.

Sper sa va placa si sper ca nu m-ati uitat de tot. Simt o vina si o apasare cand nu apuc sa scriu, dar am fost atat de franta mental, incat mi-era rusine sa tastez url-ul blogului.

Va imbratisez, sa va mearga toate bine!

Alice

20 de comentarii:

  1. Si la mine a fost rau, dar acum sper sa fie bine! Toate trec odata si-odata!
    Oja e tare draguta! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit, urata luna am mai avut! Multumesc, glad you like it! Noi trebuie sa mai bem o cafea impreuna :D

      Ștergere
  2. Mie mi-a placut mult tonul postarii tale! Acel haz de necaz sanatos!:)
    Fruntea sus, nu te doboara pe tine astea!

    E interesanta nuanta ojei si, cum spui, versatila! M-a amuzat grozav sa aflu locatia shooting-ului!:))

    Pupici, Alice!
    Smile!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca n-as adopta atitudinea asta cred ca scriam un altfel de blog acum :)) Multumesc pentru incurajari, chiar ajuta!

      Shooting-ul a fost extrem de spontan, ma gandeam ca pierd lumina pana ajung acasa. Sa fi vazut babutele ce priviri imi aruncau!

      Te pup!

      Ștergere
  3. imi place oja, e chiar interesanta! un hug mare iti trimit, sper sa fie totul spre bine! te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa Doamna ca ne vedem la o limonada si te fac eu sa te simti mai bine:P! Ce zici?
    Imi place oja mult de tot! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-ti dea Dumnezeu putere si sa speram in zile mai bune! Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sa ti se intoarca gandurile bune! Uite de asta ma bucur ca am blog, cunosc virtual oameni ca tine si imi inseninez ziua! :*

      Ștergere
  6. E frumoasa foc oja, sclipiciul acela multicolor ii da un farmec aparte.
    Subscriu propunerii Deei, te scoatem in oras ca sa te simti mai bine! :*
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  7. sper sa se finalizeze lucrurile exact cum iti doresti si toate aceste hopuri sa fie la final doar o amintire. mie imi place sa cred ca va fi bine :)

    ...cat despre oja aia: OMG!!! atat zic: OMG!!
    sa-ti marturisesc ceva: am pus si eu ochii pe ea la Sephora - stralucea din toate sclipiciurile, m-a fascinat. ajunsa acasa am cautat de nebuna swatchuri sa-mi dau seama cum arata aplicata (eu ma tem de oje foarte metalice sau sidefate) si n-am gasit. deci: asa arata minunea??? ceee tare! are tenta aceea metalica, dar efectul e foarte fain.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa fie asa, dar incerc sa nu ma mai agit :)

      Cat despre oja, are tenta metalica, dar cand te uiti mai cu atentie la ea observi sclipiciul multicolor si te cucereste! E vreo 8 lei, poate o mai prinzi :D

      Ștergere
  8. sunt curioasa ce proiect pregatesti. iti doresc sa iti mearga din plin :D te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, n-are rost sa va mai incarc pe voi, ca tot mi se pun bete in roate. L-am luat pe 'let it be' in brate. Te pup!

      Ștergere
  9. stiu cum e cu betele in roate... o sa reusesti cu multa vointa si determinare :)

    RăspundețiȘtergere