expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

miercuri, 1 august 2012

Review comparativ: Max Factor 2000 Calorie vs. L'Oreal Lash Architect 4D

Hello, girls!

M-am gandit ca este cazul sa imi respect o promisiune mai veche si sa va prezint cele doua mascara pe care le-am folosit in ultima perioada. Cand am primit Lash Architect, de ziua mea, mi-am propus sa nu il deschid pana ce termin 2000 Calorie. Daaaar curiozitatea a invins. Here goes, fotografiile vorbesc de la sine.


2000 Calorie are o formula cremoasa, o perie de marime medie si sta bine atat la capitolul volum, cat si la alungire. Peria arata cam asa:


Imi place mult, dar prefer versiunea sa cu peria curbata. Daca ar fi sa recomand o varianta, cred ca pe aceea ar trebui sa o cumparati.

Lash Architect 4D a fost o surpriza placuta. Are in compozitie mici fibre care alungesc genele si ma asteptam sa imi irite ochii. Dar nu a fost asa, se comporta excelent pe gene si imi place peria. De fapt, '4D' se refera la cele 4 unghiuri ale periei, care ajuta la rimelarea mult mai eficienta a genelor din coltul intern si cel extern al ochiului.


Iar peria o puteti vedea mai jos:






Care ar fi principalele diferente intre cele doua mascara?


  • Cea de la Max Factor are textura cremoasa, uniforma, iar cea de la L'Oreal are in compozitie fibrele despre care am pomenit mai sus
  • 2000 Calorie are peria circulara, putin mai redusa in diametru spre varf, in timp ce Lash Architect este prevazut cu 4 unghiuri in care poti manui peria, pentru a ajunge la fiecare geana
  • Genele rezultate dupa doua straturi de 2000 Calorie sunt mai suple si mai elastice, fata de cele obtinute cu Lash Architect - care sunt putin mai rigide si mai dramatice
  • Aleg mai mult 2000 Calorie pentru daytime, iar Lash Architect pentru machiajul de seara
  • Pe Max Factor am dat sub 20 de lei, datorita unei promotii DM si cel mai mare pret intalnit este de aprox. 35 lei. Lash Architect l-am vazut in Carrefour la 65 de lei. Daca voi descoperi vreo promotie, va voi anunta.

Cred ca ar mai trebui sa precizez ca eu in general prefer un aspect mai dramatic al genelor, mai ales in zilele cand optez pentru un singur fard intr-o nuanta neutra, intins pe toata pleoapa. Ambele arata foarte bine si cu un cat eye, dar m-am incumetat foarte rar la asa un machiaj, tinand cont de caldura de afara.

Nu cad bucatele sub ochi de la nici unul, insa mai patesc sa mi se intinda foarte putin in coltul extern, din cauza genelor lungi pe care le am pe pleoapa inferioara. Insa doar in conditii de caldura extrema.

Dupa cum puteti vedea, mie imi plac ambele. Daca le voi recumpara, inca nu stiu. Cred ca as vrea sa revin la 2000 Calorie cu periuta curbata, mi-a placut tare mult aspectul pe care il oferea genelor. Si mai am un sample de Estee Lauder Double Wear mascara pe care vi-l voi arata in curand.

Sper sa va fie de folos review-ul meu, va astept cu intrebari daca am omis ceva. As vrea sa stiu si care este mascara voastra preferata sau daca va doriti sa incercati ceva nou. Have a great day, ladies!

8 comentarii:

  1. Mie imi place foarte mult Maybelline Colossal Volume Express si cel de la l'Oreal, Extra Volume Collagene. Prefer mascara care sa ofere un look mai dramatic, cu muuuuuult volum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am avut si eu si mi-au placut, dar nu mai tin minte multe detalii despre ele. Si eu tot volum caut :D

      Ștergere
  2. 2000 Calories are acum o formula noua, am vazut-o acum vreo 2 luni pe aici, dar si formula veche imi place :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Max Factor imi inspira destul de multa incredere ca brand, sper sa imi placa formula noua.

      Ștergere
  3. Si mie mi-a placut 2000 calorie cu periuta curbata. A fost unul dintre celemai bune mascara incercate. Dar fidela voi ramane in continuare celor de la Oriflame. E adevarat ca nu obtin efecte foarte dramatice cu ele, dar nu imiirita deloc ochii si nu se scutura (parca ar imbraca genele in silicon).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca am avut vreodata mascara de la Oriflame, dar suna bine ce spui tu. In schimb perlutele bronzante Giordani si cateva rujuri mi-au placut mult. Pacat ca nu cunosc nici un reprezentant...

      Ștergere
  4. Si mie imi place 2000 calories , desi multe fete nu il recomanda . Eu l-am primit cadou la o revista si am dat in jur de 11 lei pe el .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai prins o super oferta! Eu il recomand, pentru ca am primit o groaza de complimente purtandu-l, cumnata mea chiar l-a cumparat datorita mie.

      Ștergere